sobota, 31 stycznia 2015

Kolczyki Myszkowe

Dziś kolczyki - na pozór proste. Były jednak dla mnie twardym orzechem, głównie ze względu na fakt, że uszy myszki musiały się znaleźć dokładnie tam, gdzie się znalazły. A do tego jeszcze problemy z uformowaniem dokładnie takich samych główek do obu myszek i 4 identyczne uszka. No ale się udało :)


Kolczyki ma teraz Ada z mojej klasy i mam nadzieję, że jej się podobają :D Co prawda chodzi w nich czasem do szkoły, ale obawiam się, czy to aby nie tylko przez grzeczność. Chociaż tak z drugiej strony to prosiła mnie o zrobienie kolczyków z Myszką Mickey i Minnie. Rozrysowała mi jak to ma mniej więcej wyglądać, a ja je ulepiłam. Gdy dawałam je Adzie, chyba się cieszyła, także...

Możliwe, że zrobię jeszcze jedne takie i wystawię na DaWandzie. W sumie to fajnie wyszły i co jak co - mi się podobają.
Są takie "kiuti". Hahah i od razu mi się przypomina szkoła. Nie będę tłumaczyła o co chodzi. Chociaż OK - urywek z całej historii. Na pewnej lekcji w szkole (WDŻ...) o czymś rozmawialiśmy (domyślcie się o czym :D ). Mamy takiego nieogarniętego Krzysia w klasie, no i on był bardzo (bardzo, bardzo, bardzo!) aktywny na lekcji. Później się zapytałam koleżanek z tyłu, skąd on na ten temat tyle wie. No i wymyśliłyśmy, że to on napisał na ten temat artykuł na Wikipedii, a jego nick to "Kiuti Krzyś Lofki Kiski". Zgadzam się - jesteśmy dziwne :D




Następny post będzie wyjątkowy, ze względu na... a zresztą - napiszę w nim o tym :) Za dwa tygodnie rozpocznę ferie i mam nadzieję, że zbiorę się w sobie i przygotuje kilka awaryjnych postów (takich gotowców :D ), które będę mogła publikować w kryzysach, gdy nie będę miała ochoty na pisanie, nie będę miała czasu, będę się uczyła, lub też nie będę posiadała obrobionych zdjęć biżuterii.
Także JUŻ CHCĘ FERIE!!! A jak u Was? Ferie w Waszych województwach się właśnie zaczęły, czy niestety już skończyły?

7 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :)
    Moje ferie niestety się kończą i już w poniedziałek do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są śliczne, na pewno się podobały:)
    Historia z Krzysiem, ale się uśmiałam, hahahaha...Moje ferie dopiero się zaczynają:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te kolczyki ;*
    Ja ferie zaczynam wtedy, Co ty (też Kraków :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są urocze ja myślałam o zrobieniu takich spineczek dla swojej chrześnicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)

    Zapraszam do siebie na rozdawajkę http://aniamojepasje.blogspot.com/2015/01/rocznicowa-rozdawajka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ferie się już kończą, ale jestem zadowolona, bo dużo zrobiłam :)
    Kolczyki są bardzo ładne, możesz je jeszcze jakoś urozmaicać, np. dodać materiał, albo koraliki, trzeba byłoby pomyśleć.
    Zapraszam do mnie:
    http://made-by-marczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, bardzo mi się podobają Twoje prace, masz talent :))
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com