środa, 4 marca 2015

Paczka od AllePaznokcie

Hej :)
Na wstępie powiem, że tak jak napisałam w tytule posta - nawiązałam współpracę z Hurtownią Kosmetyczną AllePaznocie :) Blog jest typowo handmade'owy, ale nie ukrywam, że w wolnym czasie zajmuję się też innymi rzeczami, jak np. malowaniem paznokci. Do szkoły raczej nie, ale na weekend jak najbardziej. Wiem, że to takie nielogiczne, ale ten blog również się rządzi swoimi prawami i wszystko tu ma prawo być nielogicznym :D

W ramach współpracy otrzymałam do testowania produkty do stylizacji paznokci z poniższych zdjęć:






A teraz wszystko z osobna.

1. Lakier One Colour Exclusive - jasny koralowy nr 81 : TU


2. Lakier One Colour Pro - niebiesko-zielono-fioletowy opalizujący nr 187 : TU
3. Lakier One Colour Pro - różowy opalizujący na żółto nr 161 : TU


4. Holographic nail polish - lakier hologramowy opalizujący na różowo nr 05 : TU


5. Dwufazowy olejek do skórek i paznokci - arbuz i melon : TU


6. Baza podkładowa - wyrównująca : TU
7. Top coat matowy : TU
8. Top coat błyszczący - utrwalacz z wysuszaczem : TU


9. Nitka do zdobień - krążek : TU
10. Pilnik banan 100/180 : TU


Produkty do testowania i zrecenzowania mogłam wybrać sobie sama, dlatego jestem zadowolona z całej paczki i pozytywnie nastawiona :) Co prawda nie chciałam lakieru holograficznego i pilniczka, a zamiast tego prosiłam o dwa lakiery termiczne. Ale przesyłka nadal mi się bardzo podoba.

Co jakiś czas będę wrzucała na bloga posty z recenzjami danych rzeczy, zaczynając od jednego z czterech lakierów kolorowych. Będę się one pojawiały w zależności od tego, czy będę miała czas i dobre oświetlenie do fotografowania - nie chce Was przekłamywać odnośnie kolorów lakierów. Spodziewajcie się ich co 2, 3 lub 4 tygodnie, zawsze w weekendy :)

2 komentarze:

  1. Fajna współpraca, czekamy na efekty! :)
    To Twój blog i Ty ustalasz dla niego prawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajnie ;) Blog będzie bardziej urozmaicony :D Myślę, że dużo osób, które wchodzą na Twojego bloga lubią malować paznokcie- tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com