sobota, 21 marca 2015

ROZDANIE na Facebooku! 200 polubień!

Dziś na Facebooku rozpoczęło się dwumiesięczne rozdanie, trwające równolegle do rozdania na blogu.

Niedawno liczba polubień strony Letterka Jewellery wyniosła 200, za co bardzo Wam dziękuję :) Z tej okazji postanowiłam jakoś rozkręcić stronkę i zorganizować jakąś rozdawajkę.



W jednym z Facebookowych postów zapytałam Was o potencjalne nagrody w rozdaniu. Prosiliście głównie o masę Fimo, Fimo Liquid, buteleczki szklane, sznurki do bransoletek, półfabrykaty i narzędzia kulkowe.
- Co do Fimo - mam tylko kilka otworzonych kostek i kilkanaście nieotworzonych, a nie chcę ich póki co rozpakowywać, aby nie wysychały, dlatego przygotowałam dla Was kilka kawałków 5-cio gramowych masy Premo i dwa kawałki 7-mio gramowe masy Bake Shop
- Fimo Liquid mi się skończył gdzieś w styczniu i jeszcze nie kupiłam nowego, dlatego nie byłam w stanie przygotować dla Was odlewek. Fakt, że mam jeszcze małą, 5-cio mililitrową buteleczkę, ale ona jest przeznaczona do urodzinowego rozdania. Także Liquidu tym razem nie będzie ;)
- Narzędzia kulkowe mam, ale są one jednak moje, towarzyszą mi od początku mojej przygody z modeliną i po prostu są one moją rzeczą osobistą, dlatego z wiadomych przyczyn w rozdaniu ich nie oddam :) Poza tym są całe wysmarowane lakierami do paznokci, farbami akrylowymi i Liquidem xD Nie zdążyłam kupić nowych, bo czasu jednak było niewiele, odkąd zapytałam Was, co chcielibyście w ramach nagrody. Obiecuję, że na urodzinowe rozdanie, które wystartuje 1.05 kupię narzędzia :)

Zdjęcia nagród z bliska

Sznurek skręcany w kolorze żółtym o długości 1m i w kolorze brązowym o długości 1m

Fimo - sahara (kolor piaskowy) 5g
Premo - cukierkowy różowy, różowy, czerwony, granatowy, szary, czarny - każdy po 5g
Bake Shop - żółty, pomarańczowy - każdy po 7g

Koraliki perełki, mix kolorów, 5g

Koraliki szlifowane, mix kolorów, 5g

Wstążka w kropki i w serca, na końcówce w kolorze antycznego złota

Zawieszki w kolorze srebra i antycznego złota, 8 sztuk

Baza zawieszki do telefonu w kolorze zielonym

Posypka piankowa

Patyczki Fimo, 5 sztuk, każdy patyczek ma 2cm, wzory: limonka, babeczka, pitahaya, kiwi, żółty arbuz

Mix plasterków Fimo

Nożyk do cięcia patyczków Fimo

Sztuczny cukier 5g

Posypka modelinowa czekoladowa 2g

Posypka modelinowa zielona 2g

Posypka modeliniowa różowa 2g

Posypka imitująca wiórki kokosa/migdałów 2g

Buteleczki szklane, 2 sztuki

Bigle w kolorze złotym 20 sztuk

Łańcuszek w kolorze antycznego złota 1m

Łańcuszek w kolorze srebrnym 1m

Szpilki do modeliny w kolorze srebrnym 30 sztuk

Haczyki do modeliny w kolorze srebrnym 30 sztuk

Ogniwka w kolorze antycznego złota, o średnicy 4 mm, 30 sztuk

Ogniwka w kolorze srebrnym, o średnicy 4 mm, 30 sztuk

Ogniwka w kolorze złota, o średnicy 4 mm, 30 sztuk

Sztyfty w kolorze srebrnym, o średnicy 4 mm, 20 sztuk

Bulion szklany (ten drobniejszy), 5 kolorów: czarny, turkusowy, fioletowy, czerwony, kremowy, każdy po 2g

Plastikowe kostki lodu 2g

Silikonowe baranki do kolczyków 100 sztuk

Wkręty do korków buteleczek szklanych, kolor złoty, antyczne złoto i 3 sztuki w kolorze srebrnym

Końcówki do rzemieni w kolorze złotym, antyczne złoto, srebro, każdy po 2 sztuki

Wstążki o długości 30 cm, 8 kolorów: jasny brąz, kremowy, popielaty, niebieski, oliwkowy, pomarańczowy, pudrowy róż, czarny


Co powinniście wiedzieć, biorąc udział w rozdaniu
1. Organizatorem jak i Sponsorem nagród w rozdaniu na stronie Letterka Jewellery jestem ja.
2. Rozdanie trwa od 21.03.2015 r. do 21.05.2015 r. na Facebooku.
3. Zwycięzce wyłonionego poprzez losowanie ogłoszę do 30.05.2015 r. na stronie na Facebooku.
4. Nagrody wysyłam na terenie całej Polski z moich pieniędzy. Jeżeli zwycięzca rozdania pochodzi z zagranicy, to on ponosi koszty związane z wysyłką nagrody.
5. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody należy spełnić wszystkie warunki podane w poście na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com