piątek, 20 czerwca 2014

Tęczowe kolczyki torcikowe

Nie było mnie 5 dni, ale to nie znaczy, że nic w ten czas nie robiłam związanego z modeliną. Polepiłam dość sporo, dlatego w najbliższych postach możecie się spodziewać dużej ilości modeliniaków.

Przechodząc do tematu posta - z dwóch kawałków torcika, który możecie zobaczyć w całości TU zrobiłam tęczowe kolczyki.





No cóż... Muszę przyznać, że są naprawdę wielkie i dość ciężkie. Lepiej nie zakładać ich na "dłuższą metę"... Nie wiem, ile dokładnie waży każdy z nich, bo jak na złość waga musiała się akurat dzisiaj zepsuć. Ach, i ta przekora urządzeń martwych...

Jak spędzacie długi weekend? Ja siedzę w domku i przygotowuję przyszłe posty :3

6 komentarzy:

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com