czwartek, 12 czerwca 2014

Elmo, czyli kolejny Potwór z Ul. Sezamkowej!

Kończy mi się zapas zdjęć w folderze blogowym. Brak mi weny i już nie mam pomysłów na to, co ulepić. Blog ma dopiero miesiąc, a mi już się nudzi lepienie z modeliny. Może to dlatego, że po całym roku szkolnym już jestem tak umordowana, że kompletnie nic mi się nie chce i mam doszczętnie zlasowany mózg. Oczywiście bloga nie będę usuwała, zawieszała czy coś z tych rzeczy, ale nie miejcie nic do mnie, jeżeli nie będzie postów przez dłuższy czas.

No dobrze, a teraz przejdę do tematu posta. Już dość dawno temu ulepiłam 4 duże i 4 małe główki Elma, z których zrobiłam kolczyki. Te większe posłużyły mi na kolczyki na biglach posrebrzanych, a te mniejsze poprzyklejam do sztyftów, gdy już je gdzieś nabędę.


Blogger notorycznie sztucznie nasyca zdjęcia czasem poprawiając je, a czasem psując. W większości przypadków niestety jest to drugie :/ No ale trudno... Niżej macie więcej zdjęć.






Kolczyki na biglach już trafiły do mojego SKLEPIKU :) 

Robi się je bardzo podobnie do Ciasteczkowych Potworów, dlatego chyba nie ma sensu pisać tutorialu ;) Myślę, że lepiej będzie, jeżeli w lipcu ukaże się tutek na torcik miętowo-czekoladowy lub ziarenka kawy. Macie jakieś inne propozycje? Co myślicie o Elmach?
Piszcie śmiało :)

PS. Dobiliście do 2000 wyświetleń bloga ^^ Dziękuję <3

Aaaa, no i bym zapomniała :) Zapraszam na MEGA SUEPER HIPER GIGA EKSTRA rozdanie na blogu sowiagaleria. Poluję właśnie na koraliki i półfabrykaty, które mi się już kończą ;)

No dobra. To już tym razem wszystko na dziś. Trzymajcie się jakoś. Jeszcze tylko kilka dni do tych upragnionych wakacji <3

3 komentarze:

  1. Świetny Elmo :) Mi chyba bardziej przydał by się tutorial na ten torcik ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobisz z modeliny pizze.Ten stworek jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam Calise

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te Elmo , jakie bielutkie oczka <3

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com