niedziela, 21 grudnia 2014

Kolczyki wkrętki Elmo

Nie potrafię uwierzyć w to, że wigilia już za 3 dni. Jeszcze pamiętam, jak mówiłam "jeszcze tylko 3 miesiące", a tu proszę! Już nie mogę się doczekać :)

Dziś przedstawiam Wam kolczyki wkrętki Elmo. Co prawda mogliście je zobaczyć TU jeszcze bez wklejonych sztyftów, ale że mi wyszły ładne zdjęcia i dość dobrze je obrobiłam, postanowiłam, że je Wam pokażę już w ostatecznej formie. Oczywiście są już na DaWandzie, a dokładniej TU.






A jak Wy? Też już się cieszycie na te trzy magiczne dni? Ja nie mogę usiedzieć w miejscu.

Aha, no i jeszcze Wam powiem, że już się przygotowuję do... walentynek :D Do 14 lutego jeszcze 2 miesiące, ale skoro niektóre modeliniarki lepią mikołaje, ostrokrzew i Rudolfa już w październiku... W każdym razie jestem obecnie w trakcie produkcji walentynkowych sztyftów :)
A, no i wiosnę też już wcześniej przywitam, bo już planuję przebiśniegi, biedronki i krokusy. Jakby nie patrzeć, mamy pierwszy dzień zimy, o czym przypomniały mi dzisiejsze doodle na google... :P Taaak, wiemmm, dziwna jestemmm.

3 komentarze:

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com