czwartek, 1 maja 2014

Wszystko od początku, czyli wprowadzenie.

Cześć wszystkim!
Mam na imię Ala i we wrześniu skończę 14 lat, a ten blog będę prowadziła pod nickiem Letterka Jewellery.
Blog będzie o modelinie, lepieniu z niej itd.
Więcej o blogu i o mnie TU

Do każdego z postów będę się starała dołączać zdjęcia, tak więc ten pot nie będzie inny ;) Przedstawiam Wam moje pierwsze prace zrobione z modeliny, jakie udało mi się znaleźć porozrzucane po całym domu. Ale nie! Nie zniechęcajcie się do bloga - teraz lepię (przynajmniej w moich oczach) znacznie lepiej. Fotografowanie ogólnie też mi idzie coraz lepiej ;)

Wszystkie prace








Takie nieogarnięte "koraliki"


Ok, to chyba tyle jak na dziś. Następny post już jutro :)

3 komentarze:

  1. Hej, bardzo podobają mi się Twoje prace i podziwiam twój talent <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Niesamowita biżuteria :) Zachęciłaś mnie do wyjęcia starej modeliny z szuflady i zrobienia czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! Będę obserwować bacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com