poniedziałek, 12 maja 2014

Zakupy przydasiowe u Martyny

Witam Was ponownie w ten piękny majowy dzień!
W dzisiejszym poście… tam ta daaaam – kolejna biżuteryjna paczka!


Tym razem przydasie pochodzą od  Martyny, która prowadzi (a tak naprawdę prowadziła…) swojego bloga TU. Zły los sprawił, że ode chciało jej się lepienia z modeliny i pisania bloga… :/
Z tego powodu pozbywała się ona Fimo, narzędzi, półfabrykatów, koralików itd. Postanowiłam zrobić u niej zakupy. Za Produkty zapłaciłam 16,50zł + za wysyłkę 5.50zł.

Prawdę mówiąc nie byłam przekonana do zakupu, ale cieszę się, że w końcu się zdecydowałam. Czym spowodowana moja niepewność? Ależ bratem… Wmawiał mi, że Martyna mi tego nie wyśle po zrobieniu przelewu pieniędzy i że nie mam dowodu na to, że kupiłam te wszystkie przedmioty… Dobrze, że potrafię mu się sprzeciwić :) Chociaż podobno ktoś tam zrobił u niej zakupy i zapłacił 250zł i nie otrzymała paczki…

Patyczki Fimo 5cm

Mini kulki 10g

Buteleczki szklane ok. 2cm wysokości

Buteleczki Fimo liquidu 5ml

Kilkanaście niebieskich koralików toho

Koraliki drewniane w kolorze ecru

Koraliki drewniane w kolorze czerwonym

Wstążka czarna z końcówką

Dużo rzeczy z tej paczki powędruje do modeliniarki, która wygra w moim pierwszym rozdaniu modelinowym. Będą to na pewno patyczki Fimo, buteleczka Fimo liquidu 5ml, buteleczka, koraliki drewniane czerwone i ecru. Już nie mogę się go doczekać ^^

Ok ok, już nie zawracam Wam dłużej głowy :) Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tutaj trafiłeś, zostaw po sobie ślad :) Nie musisz pisać całych rozdziałów na temat konkretnych postów - wystarczy jedno zdanie, a na pewno zrobi mi się miło ^^ Z góry DZIĘKUJĘ :)

Moderuję komentarze, aby żadnego nie przegapić i dokładnie każdy przeczytać, dlatego nie zdziw się, jeżeli Twój komentarz od razu nie pojawi się na blogu :)

W sprawach nie związanych z postami piszcie tu: letterka.jewellery@gmail.com